استخراج بیت کوین با سایت Febbit
استخراج بیت کوین با سایت Febbit
جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 16:18 | بازدید : 316 | نویسنده : امیرحسین | ( نظرات )

 

 

برای عضویت در این سایت اینجا را کلیک کنید

 

در این بخش شما را با سایتی جذاب و معتبر جهت استخراج بیت کوین به صورت ابری در قالب یک بازی آنلاین آشنا می کنیم ، در سایت febbit می توانید با کنار هم قرار دادن و آپگرید قطعات سخت افزاری یک سیستم پیش فرض جهت استخراج بیت کوین هم از یک بازی پازل و جورچین لذت ببرید و هم به جمع آوری بیت کوین رایگان و ساتوشی واقعی بپردازید ، ثبت نام در این بازی براحتی و از طریق حساب کاربری شما در گوگل یا جیمیل انجام شده و این بازی را می توان بوسیله گوشی ، تبلت و یا کامپیوتر شخصی انجام داد .

استخراج بیت کوین

گفتنی است که عملکرد و پرداخت این سایت قبل از معرفی چندین بار تست شده و چرخه کامل ثبت نام اولیه تا برداشت موجودی انجام شده است ، بنابراین با خیال راحت می توانید در این سایت ثبت نام و در آن فعالیت نمایید در ادامه این بخش به معرفی و آموزش تصویری بخش های مهم این بازی آنلاین خواهیم پرداخت ، اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که سایت febbit تنها یک سایت بازی آنلاین با پرداخت واقعی بیت کوین است و استخراج بیت کوین در آن به صورت ابری و مجازیست و سیستم یا گوشی شما را مستقیما درگیر عملیات استخراج بیت کوین نخواهد کرد .

توجه داشته باشید که سایت فبیت در حال حاضر از حساب واسط فاست هاب جهت پرداخت بیت کوین و ساتوشی های جمع آوری شده استفاده می کند بنابراین اگر تا این لحظه با این حساب واسط آشنایی ندارید توصیه میکنیم حتما بخش حساب faucethub را مطالعه نمایید.

ثبت نام در سایت  Febbit

 

آموزش بخش های پرکاربرد بازی جهت استخراج بیت کوین

نمای کلی بازی febbit  جهت استخراج بیت کوین را در تصویر زیرین مشاهده می کنید در ادامه به معرفی و توضیح قسمت های مختلف این بازی جالب خواهیم پرداخت .

 

 

 

منوی شماره ۱
با کلیک و یا لمس این قسمت نوار سیاه رنگ سمت چپ باز و بسته میشود، این نوار اصلی از بالا شامل درجه در بازی ، نام کاربری ، سطح یا لول ، میزان تجربه یا EXP و بعد در وسط منو شامل مقادیر Credits , Dust, FBT , Satoshi است که توضیحات و کاربرد هریک در تصویر ذکر شده است .

قسمت انتهایی از این منوی شامل مواردی است که در زیر به صورت مختصر توضیح داده شده اند

FAQ : سوالات متدوال و پاسخ به آنها

Setting : این بخش باعث نمایان شدن زیر منوهای اخبار ، پروفایل و خروج از سایت خواهد شد .

News : آخرین اخبار سایت را در این قسمت می توانید دنبال کنید .

Profile : بعد از استخراج بیت کوین از این قسمت با داشتن حساب faucethub می توانید ، ساتوشی ها را به حساب اصلی خود منتقل نمایید ، حداقل برداشت در حال حاضر تنها ۱۰۰۰ ساتوشی است .

Log Out : خروج از حساب کاربری .

منوی شماره ۲
این بخش با آیکونی به شکل الماس در واقع صفحه اصلی بازی است اگر در بخش های دیگر بازی باشید با لمس و یا کلیک این قسمت به صفحه اصلی بازی بر خواهید گشت .

منوی مهم شماره ۳
این بخش شامل دو قسمت اصلی است در بخش Installed که یکی از قسمت های جالب و مهم بازی است، طی بدست آوردن تجربه در بازی با چیدن چیپ یا تراشه های جمع آوری شده میزان و قدرت استخراج بیت کوین خود را بالا برده و ارتقا می بخشید ، تجربه های تنظیم این بخش به مرور در نظرات این مطلب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت . تصویر زیر نمونه ایی از چینش چیپ ها در این قسمت است ، در بخش Inventory هم می توانید چیپ های بیشتری نگه داری کنید ارتقا ببخشید ، بفروشید و یا مرتب سازی کنید .

 

منوی شماره ۴
در این بخش می توانید با Credits و یا Dust های جمع آوری شده در حساب خود از بین موارد موجود در فروشگاه که با بازه زمانی محدودی در نظر گرفته شده اند خرید کنید .

منوی شماره ۵
بخش معرفی به دوستان شامل بنر ها ، لینک رفرال مختص به شما جهت عضو گیری و اطلاعاتی راجع به میزان درآمد از زیر مجموعه ها در سه سطح طبقه بندی شده را ارائه می دهد .

منوی مهم شماره ۶
این بخش شامل دو قسمت اصلی است که در بخش بالایی آن یعنی Event ماموریت بلند مدت هفتگی و در بخش پایین تر آن یعنی Daily Missions آن ماموریت های روزانه را در بازه زمانی خواسته شده انجام می دهید ، اهمیت این بخش بخاطر جوایز با ارزشی است که بعد از اتمام ماموریت ها داده می شود که باعث پیشرفت سریع شما در این بازی خواهد شد. موفقیت و پیروزی شما را خواستاریم .

 

برای عضویت در این سایت اینجا را کلیک کنید

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








روی عکس زیر کلیک کن
توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر